۹ پاسخ

منم تو انومالی سفالیک بود امروز رفتم بریچ شده

من ۳۷هفته رفتم بریچ بود ۳۷ هفته و ۵روز محض اطمینان رفتم سفالیک شده بود🤭😂
تااخر ممکنه بچرخه

دیگ میچرخه تا موقعه زایمان

من از اول تا الان همه سونو هام زده بریچ

مال من بریچ بود

ماله من کلا بریچ بود

من تا 38 هفته بریچ بود بعد یهو چرخید😄😄😄

براي منم بريچه
خطرناك ؟

من دوبار میرم سونو بریچ بوده

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد