۵ پاسخ

واسه من کم بود وزنش
دیروز رفتم سونو رشد تو سی هفته وزنش 1.400بود گفت صد تا دویست گرم کمه
امروز رفتم پیش دکتر واسم پودر لیدی میل نوشت با قرص امگا ۳
اصلا به هشت ماهه ها نمیخوره شکمم
تازه وارد هشت شدم

من یه چسه شکم دارم دکتر گفت وزن بچه خوبه

برا من دویس سیصد گرم کم بود
بعد البته وزنش ب محدوده نرمال رسید اما بازم شکمم کوچیک بود
ربطی ب سایز شکم نداره

نه خوب بود

نه.

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فلورا🍒 مامان فلورا🍒 ۸ ماهگی