۴ پاسخ

عزیزم از داروخونه قطره ضد آبریزش بخر
هر بینی ۴ پاف هر شیش ساعت بزن من تو بارداری دکتر برام نوشت ، اسمشو یادم نیست
به صورت اسپره هستش

منم مثل توام دقیقاً باید همیشه سیتریزین بخورم بهار و پاییز
گوگل کردم تو شیردهی هم میتونیم مصرف کنیم
البته من نصف میکنم میخورم

چشاتو با قطره استریل کن مدام
دست بهش نزن اصلا
و سعی کن ببینی ب چی الرژی دادی ب درختا یا چی

سیتریزین بخور

سوال های مرتبط