عزیزم از داروخونه قطره ضد آبریزش بخر
هر بینی ۴ پاف هر شیش ساعت بزن من تو بارداری دکتر برام نوشت ، اسمشو یادم نیست
به صورت اسپره هستش
منم مثل توام دقیقاً باید همیشه سیتریزین بخورم بهار و پاییز
گوگل کردم تو شیردهی هم میتونیم مصرف کنیم
البته من نصف میکنم میخورم
چشاتو با قطره استریل کن مدام
دست بهش نزن اصلا
و سعی کن ببینی ب چی الرژی دادی ب درختا یا چی
سیتریزین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.