صدکش چنده تا صدک ده باز نرماله مخصوصا اگه خودت یا همسرت لاغرید
کمی که کم ولی دنبال دلیل باشه اگر خون رسانی درست کن اگر تغذیه بازم میشع درست کرد
روزی ۲تا تخم مرغ آبپز بخور خیلی خوبه دوست من خورد خیلی تاثیر داشت
پودر جوانه گندم داخل شیر بریز تو غذاهات بریز بخور
یکم کمه ولی با لیدی میل اوکی میشی
آره عزیزم یه مقدار کمه اما نگران نباش از الان به بعد زمان وزن گیری بچه است پروتئین بخور تا میتونی
گوشت و مرغ و حبوبات مثلا آش عدسی لوبیا یا حبوبات به صورت پخته یه کاسه بخور روزانه , حلیم ، کباب, تخم مرغ آبپز روزانه دوتا بخور ، ماست یونانی بستنی هم اگه قند نداری خوبه پرو بستنی ها پروتئینش زیاده
یا به دکتر بگو پودر لیدی میل بگیر بخور
نگران نباش ازین هفته ها تازه وزن دهی شروع میش بستنی اجیل گوشت و دلستر وزن میده ب بچع
اره یکم کمه برای من ۱۲۰۰ بود
ن عشقم من25هفته رفتم گفت728گرمه تازع وزن میگیرن
دکتر چی گف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.