کسی بوده بچش بریچ باشه و تا آخر نچرخیده باشه

۱۱ پاسخ

تهران دکتر هنوز نمیدونم کی رو انتخاب کنم تا الان دکتر رفتم ندا سالاری بوده

من ۳۰ هفته بریچ بوده
قراره هفته آینده برم ببینم چرخیده یا نه
اما خودم حس میکنم بریچه هنوز

بله من زایمان اولم چندین ماه بریچ بود و تکون نخورد

مال من

اره عزیزم بارداری اولم هر موقعه رفتم سونو بریچ بود

من هستم

برا من که چرخید دلتو خوش نکن😂

له بچه اول من اینجوری بود

بله عزیزم
من خودم🙌🏻

برا من ک تو انومالی زده بریچ خداکنه نچرخه ب امید خدا 🤲ولی بنظرم بچرخه برا شما بریچه ؟

اره قطعاً هست.

سوال های مرتبط

مامان دردونه🎀🧸 مامان دردونه🎀🧸 روزهای ابتدایی تولد