من ماه آخر زیاد بود دکتر گف هر هفته باید ان اس تی بدی بدی تا زمان زایمان
ولی خب کیسه آبمم نترکید اخرش خودشون ترکوندن😅
من ماهای اخر ۲۴ بود جقدر عذای کشیدم اوووف بالا بود هر لحظه امکان پاره شدن بود پسرمم اب زیاد بود برا خودش هعییی تکون میخورد
واسه منم بالا بود فککنم همین حدودا بود چقد استرس کشیدم سر همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.