آب دورجنین ۲۷ ۳ تا بالاست خطر داره؟

۳ پاسخ

من ماه آخر زیاد بود دکتر گف هر هفته باید ان اس تی بدی بدی تا زمان زایمان
ولی خب کیسه آبمم نترکید اخرش خودشون ترکوندن😅

من ماهای اخر ۲۴ بود جقدر عذای کشیدم اوووف بالا بود هر لحظه امکان پاره شدن بود پسرمم اب زیاد بود برا خودش هعییی تکون میخورد

واسه منم بالا بود فک‌کنم همین حدودا بود چقد استرس کشیدم سر همین

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۲ سالگی