دختر منم شیرخودم میدم روزی ۹ بارهم پی پی کرده ولی بیشتر همون ۴ بار
اسهال خطرناکه بدن کم آبی میاره بیشتر از سه بار شد حتما دکتر ببر
من هر چی دکتر بردم گفتند بچه هایی که شیر مادرمیخورن۱۰ بار هم طبیعیه هیچ اشکالی نداره زمانی اسهال حساب میشه که بگه وزن گیری نداشته باشه
والا بچه من تو ی روز ۲۰ بار ابکی شدید داشت جوری ک دیگه نمیشد مایبیش کنی باز دکتر میگفت طبیعیه
دکتر گفت بیشتر از ده بار در روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.