چندتا پوشک برای بیمارستان بریدن برای خودتون

۸ پاسخ

کلا عزیزم برا بیمارستان باید بسته کامل ببری

یک بسته کامل بردار

یه بسته کامل برداشتم

اسم کامل این پوشک هارو میشه بگید؟
چ‌شکلین اصلا؟

من یه بسته کامل گذاشتم

من ی بسته کامل برداشتم

من کل بسته رو بردم کم نیارم
ولی نصفش استفاده شد

من یه بسته کامل رو بردم ۲ تا دونه مونده بود توش که مرخص شدنی گذاشتم تموم شد ..حالا من طبیعی بودم .

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن روزهای ابتدایی تولد