کلا عزیزم برا بیمارستان باید بسته کامل ببری
یک بسته کامل بردار
یه بسته کامل برداشتم
اسم کامل این پوشک هارو میشه بگید؟
چشکلین اصلا؟
من یه بسته کامل گذاشتم
من ی بسته کامل برداشتم
من کل بسته رو بردم کم نیارم
ولی نصفش استفاده شد
من یه بسته کامل رو بردم ۲ تا دونه مونده بود توش که مرخص شدنی گذاشتم تموم شد ..حالا من طبیعی بودم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.