دوستان مشهدی کیا بیمارستان 17شهریور زایمان کردن چجوریه رسیدگی شون

۲ پاسخ

من واسه زایمان دختر عموم رفتم...خیلی تمیز و مرتب بود..و پریتار و ماماشم خوب بودن راضی بود..میخوام این زایمانمو برم اونجا

من امروز برای معاینه رفتم خوب بودن ولی بخش زایمان نرفتم تو تریاژ بودم

سوال های مرتبط