۸ پاسخ

خوب دکتر چی گفت چیکار کردی ...ولی خواهر من انقد حرص خوردم دوست داشتم بچت کنارم بودم میومدم نگهش می‌داشتم تو چطوری این کارو کردی آدم بزرگا نمی تونن دوتا دوتا قرص بخورن چه برسه به بچه بخدا دخترمن یکم از بینیش آبریزش میکنه زودتر میبریم چند هفته قبل تب می‌کرد ۳ ۴ باری بردیم حتا آزمایش اینا گرفتیم تو نمی دونم بیش از اضافه خونسردی یا چی لطفا خواهش میکنم ازت مراقب بچت باش انشالله خوب میشه خواهش میکنم دیگع اینقد خونسرد نباش لطفا خیلی حرص خوردم واقعا

عزیزم داداش منم اینطور اسهال میشد حتی نمونه برداری کردن ازش اسهال خونی میشد بگو آلرژی داشته مادرم شیرشو قطع کرد خوب شد

بهش ماست پروبیوتیک بده
یا یذره آویشن خیلی کم بریز تو ماستش
برای روده خوبه مخصوصا ماست پروبیوتیک

الهی شکر عزیزم.منتظر یه خبر ازت بودم.بازم خیلیا قضاوت کردن که مواظب باش خونسرد نباش وفلان کن ولی هیییچ مادری بد بچشو نمیخواد قطعاتوهم نمیخواستی.هیچ کس تو موقعبت وشرایط طرف مقابلش نیس ک بدونه چقدر دغدغه وفکروهزارتاچیز دیگه دارن.گاهی مامانا بخاطر استرس یا حتی بهتر مراقب بودن راهکارایی به ذهنشون میرسه که اون لحظه از نظرشون بهترینه.شاید برای منم پیش بیاد یاحتی اونی که ادعای مادرخوب ودقیق وحساس بودنو داره.خودتوسرزنش نکن

خداروشکر ایشالا که زودی خوب میشه

خداروشکر که به خیر گذشت خوشحال شدم

انشالله که بلا ب دوره زودتر خوب میشه

خدارو شکر عزیزم که بهتره
انشالله حالش خوبه خوب میشه و میبریش خونه☹️❤️

سوال های مرتبط