۱۰ پاسخ

زیاد میخوره الان باید بیشتر غذا بخوره تا شیر

چون بهش شير زياد ميدي ميلش به غذا نميكشه سير ميشه ديگه سعي كن كمش كني

من دخترم شیرخشک میخوره و دکترش گقت تا 22 ماهگی باید بهش شیر بدی ، روی قوطی شیرش هم نوشته تو این سن 2/3بار در طول شبانه روز ، منم دوتاشو میزارم برای شبش اون یکی هم تقسیم میکنم توی طول روز ،خیلی خوبه بوده تا الان ، هم لج نمیره هم غذاشو میخوره

پسر من شبا سه بار میخوره ۱۲۰ تا
صبحم چی بشه یک بار میدم ۱۲۰ تا

نوش جونش تا دوسال بده بخوره
ولی سعی کن غذاهم بازی بازی بهش بدی

طبیعه اصلا زیاد نیست وقتی غذا خوب میخوره

واسه منم هر ۲یا۳ساعت ۱۲۰میخوره

من پرسدیه بودن دکترش گفته بود روز سه وعده ۱۲۰تایی بخوره کافیه،فک کنم برا اینکه بیشتر و بهتر غذا بخورن البته گه اگا بچه شما غذاشم میخوره شیرشم حتنا بدنش نیاز داره،بخوره نوش جونش

زیاد میخوره عزیزم

غذا میخوره؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی