۱۳ پاسخ

اره اوکیه میاره نت همراه اول بهتره

من آرزوشو دارم
به کارت میاد؟🤣

برا من نسخه وبِ میاره

جونم.

برای من ویترین روبیکا کار نمیکنه واینکه اگه با وای فای بری ب سختی بازمیشه یا بازنمیشه

من با سیبچه دان کردم خوبه

روبیکا سخت باز میکنه

من برنامه داخلیارو‌ ریختم توو سامسونگ😂

اره كار ميكنه.

منم نسخه وب دارم خوبه فعلا

من دارم اره کار میکنه روبیکا

جانم.

جانم

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی