۶ پاسخ

ذوز پونزدهم بعد زایمان یه کوچولو
البته همسرم خیلی هواسش بهم بود
الانا دیگ نه بابا درد چی

بعداز ۴۰ روز ک داشتم خیلی درد داشت اره

من امروز داشتم درد نداره

اره انگار اولین بارم بود خیلی اذیت شدم

نه عزیزم نداشت یکم سوزش فقط که قابل تحمله دیگه از درد سزارین که بد تر نیست 🤦🏼‍♀️😄

زیااااااد😂

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری