عزیزم یهو سرویکستون انقد اومده پایین؟
اگ دکتر قبول نمیکنه سرکلاژ رو پساری رو بزار استراحت باش خیلی اومده پایین انشالله ک میرسونی تا اخر
منم سرکلاژم
تو انومالی جند بودی
چندبود سرویکست؟
تو هفته شما فکر کنم پساری بذارید بهتر باشه
ریسک داره یکم سرکلاژ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.