کیا تو هفته من سرکلاژ شدن؟

۴ پاسخ

عزیزم یهو سرویکستون انقد اومده پایین؟

اگ دکتر قبول نمیکنه سرکلاژ رو پساری رو بزار استراحت باش خیلی اومده پایین انشالله ک میرسونی تا اخر
منم سرکلاژم

تو انومالی جند بودی

چندبود سرویکست؟

تو هفته شما فکر کنم پساری بذارید بهتر باشه
ریسک داره یکم سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۷ ماهگی