۱۱ پاسخ

جوشیده سرد

من همیشه جوشیده سرذ میدادم تا یه روز مادر بزرگم خونمون بود براش آب تصفیه بردم از همون داد به بچم، من تا مرز سکته رفتم و برگشتم اما جیزی نگفتم، ولی خب چیزیشم نشد خداروشکر

من اب تصفیه جوشیده

من اب تصفیه میدم عزیزم هیچوقت از آب شیر ندادم چون آب شیراز فوق‌العاده گچ داره و مزه بدی داره

جوشیده بده خیلییی بهتره

آب جوشیده سرد شده
حتی برای خودتونم جوشیده سرد شده استفاده کنین

نه عزیزم حتما تا یکسالگی آب جوشیده سرد شده بهش بده
ما خودمون آب شیر میخوریم پدر کلیمون در میاد چه برسه اون بچه طفل معصوم

وقتی گاهی دسترسی نداری اشکال نداره ولی تو خونه جوشیده سرد شده بدع

تا یکسالگی آب جوشیده سرد بده بهتره

من ک از شیر میدم
قبلا ای جوشیده سرد میدادم اما الان دیگ ن

جوشیده سردشده

سوال های مرتبط