۵ پاسخ

عزیزم وزنش چقدره؟و وزن به دنیا آمدنش چقدربود؟دخترمن همین دختر شماست

زیر یک سال فقط با شیر وزن میگیره، تمام تلاشت رو بکن شیر خشک بدی حتی شده با قطره چکان

ببر دکتر چکاب کاملی براش بنویسه ببین کم خون نیست یا ویتامینی چیزی از بدنش کم نیست ک وزن نمیگیره
البته اگه ژنتیکی نیست، اگه لاغریش ژنتیکی باشه ک طبیعیه

اگر میخوره پس نگران نباش عزیزم فقط مقوی تر کن کره بزن
عصاره قلم بزن
و بیشتر گوشت و مرغ و تخم مرغ بده با کالری بالا

یه دختر فوق تخصص بهم گفت اگ میخای بچه ت کم خون نباشه روزی یه باریدونه تخم مرغ بهش بده غذاهاشم یا گوشت قرمز یا ماهی یا جیگر یا مرغ باشه

سوال های مرتبط