چرا خیلی زوده غذای سفره مضرم هست براش
اشتباه کردی عزیزم دیگه غذاهای خودشو نمیخوره اصلا غذای سفره نده
نه بِده..نمک شکر عسل فقط ممنوعه تایکسال
پسر منم غذای ما رو با اشتیاق نگاه میکنه غذای خودشو نمیخوره وقتی داریم غذا میخوریم بهش غذا میدم قاشقو میزنم تو غذا خودمون بعضی وقتا گول میخوره🤣
خیلی زوده ضرر داره
خسته نباشی عزیزم☺️
خیلی خیلی زوده غذای سفره ادویه و پر روغنه
غذاها باید تست گرفته بشه
با صبر و آرامش درس میشه
مثلا من دخترم اووکادو تنها نمیخورد یبار با موز یبار با سیب قاطی کردم الان در حد چن تا قاشق میخوره
سوپ براش درس میکنه در حد سه چهارتا قاشق میخوره امروز به سوپش چن قطره لیمو تازه اضاف کردم ده تا قاشق خورد
باید صبور باشی
منم فرنی چیز یکم شیرین میکنم دوس داره
لعاب سوپ
و هرچی بخام بدم مثلا سیبزمینی ابگوشتی چیزی از چای صاف کن رد میکنم پوره بشه
پسر منم غذای بی مره دوس نداره🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.