۱۱ پاسخ

بهش ویتامین دی بده

حتما زیاد اینور اونور میره درد میگیره دختر منم موقع هایی ک راه میره زیاد همیشه میگه پام درد میکنه ماساژ میدم

ببرش آزمایش حتما کلسیمو ویتامین دیش باید چک بشه

با روغن کرچک بمالش و اینکه ی آزمایش بده شاید ویتامین د کم داره بدنش

ویتامین دیش کمه

حتما ببرش آزمایش چکش کن دلیلش میتونه کمخونی فقر آهن کمبود ویتامین دی باشه

ترانه ی منم گاهی اینجوری میشه
بخصوص که سردی بخوره (مثلا اگه باقالاپلو و ماهی خورده باشه)…نمیدونم ربط داره یا نه

عزیزم اگر خونه سنگ یا سرامیکه حتما جوراب یا پاپوش ضخیم پاش کن که پابرهنه روی اونا راه نره

حتما ببرش آزمایش بده

عزیزم چک کن ویتامین دی کم نداشته باشه

دختر منم خیلی میگفت جوری ک نگرانش شده بودم بلد دیدم الکی میگه مثلا اگه پای چپش بود من میگفتم این (راستی)درد میکنه میگفت آره و اونو میگرفت 😂

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد