خانوما من اش رشته هوس کردم بچم دختره یا پسر؟؟

۱۵ پاسخ

قدیمی ها میگن پسره

خدایی مارو خر فرض کردی یا چییی هشت هفتهههه هوسسسسس اونم آش رشته جنسیتش چیهههه؟؟؟
ول کنین بابا سنو ها با اون دستگاه های پیشرفته نمیتونن درست تشخیص بدن بعد از ما چه توقعی داری شمااا؟؟

من هوس آش میکردم خیلی، پسر بود🥺

🙄🙄🙄🙄🙄🙄
۱۲ هفته سونوگرافی انتی نمیتونه بگه
ما با یه آش رشته بگیم؟

من تخصصم تو خورشته اش بلد نیستم 😆

بسم الله😐

دختره دیگه معلومه از الان مظلومه….کباب و چیزای دهن دار هوس کردی بدون پسره😅😁

آش رشته دختره
آش دوغ پسر😅
آش شعله قلم کار هوس کنی خطرناکه باید بری حتما سونو
سوپ جو هم میگن دختره
سوپ شیر هوس کنی صدرصد پسره😅

من دلمه پس مال من چیههههه

عزیزدلم ربطی نداره ب این چیزا ولی ان شاالله همونی باشه که میخوای

جدی میگی!!!!😅

واقعا دوست دارم برات تعین جنسیت انجام بده اما متاسفانه باید بگم ربطی به جنسیت نداره😂😂😂

عزیزم اصلا ربطی نداره

باز شروع شد بااااز شروووع شددددد

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته یازدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری