خانوما من خیلی آش و شیرینی میخورم بنظرتون بچم دختره یا پسر

۷ پاسخ

من اش دوس داشتم دختر بود 🌹

ربطی نداره ۴

ربطی نداره من سر پسرم عاشق شیرینی جات بودم الان حالم بد میشه میبینم

من اش خیلی دوست داشتم بارداری قبلیم پسر بود

ربطی نداره

دختر عزیزم

معمولا میگن دختره بچه

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
آسمونی 👼✨️ آسمونی 👼✨️ قصد بارداری
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رُمیسا🎀 مامان رُمیسا🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری