از چ روشی دخترمو از شیر بگیرم

۴ پاسخ

من یهو تلخک زدم دیگه نخورد یواش یواش اینا هم نداشتم شب شیرش دادم از صبح دیگه ندادم همین راحت😍😂

من نوشتم بخون

من ۳روزه یهویی گرفتم
راضی بودم فقط چون عادت داشت زیر سینه بخوابه یکم خوابش کلافه ش میکرد وگرنه باور نمیکردم انقدر راحت کنار بیاد

بنظر من بهترین روش تدریجی

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۳ سالگی