وای تا این مدت استرس اینو داشتم که آب دور جنین کم نشه الان یه استرس دیگ به استرس هام اضافه شد اینو کجای دلم بزارم😑
خلاصه اینکه **زیاد بودن مایع دور جنین (پلیهیدرامنیوس)** میتونه نشانهٔ یک مشکل باشه و نیاز به پیگیری داره. این مشکل میتونه به خاطر بلع ناکافی جنین، دیابت بارداری، مشکلات کلیوی جنین، ناهنجاریها، یا دلایل دیگه باشه. خطراتش شامل زایمان زودرس، جدا شدن جفت، و افتادگی بند ناف هست. تشخیص علت با پزشک از طریق سونوگرافی و تستهای دیگر انجام میشه و درمان بستگی به اون علت داره.
**در کل، یک وضعیت است که باید توسط پزشک حتماً جدی گرفته و پیگیری بشه.**
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.