به نام خدا با زور😬😬😬😬
وای بچه های من عاشقشن دعوا میشه سرش
دختر من که نمیخوره لب نمیزنه به گوشت منم به زور نمیدم
ولی پسرم خودش میخوره خداروشکر از اول دوس داشت
میتونی عصاره قلم رو تو خورشت بندازی معلوم که نمیشه .خواهر شوهرم پسرش ابگوش نمیخوره گوشت هم با کلی ناز میخوره.اینم عصاره قلم رو تو خورشت هاش میندازه
عاشقشهههه میخوره
من با گوشتکوب برقی میکس میکنم میگم حلیمه میخوره
میکشم میزارم جلوش خورد ک خورد نخورد هم خوش اومد دیگ خسته شدم
ترفند خاصی ندارم
غذاهای آبکی بیشتر دوست داره
مثلاً آش،سوپ،ابگوشت
پسر کوچیکه من ک اصلا لب نمیزنه ب غذای ابکی یا خورشتی
ولی بزرگه چرا
تو قیمه قرمه میندازم یا ابگوشت میخوره ابشو وگوشتشو
من ی پیاز داغ کوچیک میزنم ماهیچه رو اب پز میکنم یکم بعد تو روغن محلی وپیاز داغ تفت میدم واب میریزم روش یکمم زردچوبه میزنم جدیدا عدسم میریزم با بزنج نیم دونه میزارم زود پر مث حلیم میشه خیلیم خوشمزه است خودمم عاشقشم میخورم ازش
آبگوشت ک برا خودمون بار میذارم زیاد میپزم ک نرم نرم بشه آبش لعاب دار میشه و کم
بعد نون تیلیت میکنم بچه ها میخورن معمولا گوشتشو دوس ندارن منم اینقدر میپزم ک عصاره ی استخونشم در بیاد🤣
تلیت میکنه با نون میخوره
ترفندی ندارم با اینکه خودم دوست ندارم
بچها عاشق ابگوشت و اب ماهیچه و کله پاچه ان
خودماهیجه وگوشت به بچه بده..منتها با پیازرنده شده وآب نارنج ونمک وروغن وزردچوبه وفلفل بذار خوب بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.