۸ پاسخ

قرص هم میده من خودم ویتامین دی م کم بود

عزیزم برو دکتر پاپ اسمیر و خون و یه سری ازمایش های هورمونی مینویسه ایشالا ماه دیگه بیبی چکتو میزاری

عزیزم ازمایشات قبل بارداری میدی و شروع میکنی ب خوردن اسید فولیک و میسپری دست خدا تامام

بهتره دو سه ماه قبل هم اسید فولیک مصرف کنی

برو زیر نظر پرشک خودش برات ازماژش های لازم رو مینویسه

عزیزم باید بری دکتر زنان آزمایش خون برات بنویسه با پاپ اسمیر و سونو
اگه تنبلی و مشکلی نداشته باشی خیلی کارت راحتتره

منو شوهرم عاشق بچه بودیم ۷ ماه بعد عروسیم اقدام کردم همون بار اول گرفت😂هنگ کردیم
قبلش یه سونو برو تغذیه ام که اگه دوس داری دختربشه سردی بخورید اگه پسر میخوای گرمی
اگم مهم نیس که فقط چیزای مقوی بخورید

حتما زیرنظر دکتر باش وطبق نظریه دکترت پیش برو

سوال های مرتبط