۴ پاسخ

نرماله گلم.ولی به خودتون میره قدش.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مگه میشه۷۶۰۰ اصلا؟

قد ژنیتیکیه من دنیا اومد ۷۶۰۰بودم چاق چاق دو سالگی بهم می‌گفتند آب نبات چوبی

سوال های مرتبط

مامان کافینت آنلاین مامان کافینت آنلاین ۲ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۲ سالگی