من اوایل پاییز میخوام بگیرم تا اونموقع بخوره البته الانم روزی دوبار میخوره صبحا و موقع خواب شب
دو سالگی بگیر
آخه یکی میگه دوسال، یکی میگه دوسال ۲ماه کمتر موندم نمیخوام ظلم کنم بهش حقشو بهشندم
دوسالگی عزیزم.
همین حالا هم بهترین زمانه میتونی بگیری من مسرمو یه ماه پیش گرفتم
من دو هفته پیش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.