سلام پسرم 1سال و ۸ماه داره کی از شیر بگیرم؟

۶ پاسخ

من اوایل پاییز میخوام بگیرم تا اونموقع بخوره البته الانم روزی دوبار میخوره صبحا و موقع خواب شب

دو سالگی بگیر

آخه یکی میگه دوسال، یکی میگه دوسال ۲ماه کمتر موندم نمیخوام ظلم کنم بهش حقشو بهشندم

دوسالگی عزیزم.

همین حالا هم بهترین زمانه میتونی بگیری من مسرمو یه ماه پیش گرفتم

من دو هفته پیش گرفتم

سوال های مرتبط