مامانایی ک پسر دارین وقتی وایمیستین بچه بالای نافع یا پایین؟؟

۱۰ پاسخ

تومثانس انگار😂😂😂

وای چ دل گنده ای تو دختر هنوز آنومالی نرفتی 😳

پایین فعلا 😁

پایین ولی ضربه ها همه جا هست حتی تو معده😂

هیچکدوم از اون موقع سمت راست بود الان اومده سمت چپ

زیر ناف

پایین

پایین

فعلا پایین نافه اما فکر نکنم ربطی به جنسیت داشته باشه، تا۲۸هفته میره بالا

فعلا پایین ناف

سوال های مرتبط

مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری