۳ پاسخ

عزیزم شما دفع پرتئین درچه حاله؟ مال من رو تریس هست که باید ادرار ۲۴ ساعته بدم ببینم چنده

چند بود دفع پروتویینت؟

چیجوری باید بفهمیم دفع پروتئین داریم؟
من خیلی تکرر ادرار دارم حتی واسه ی قطره هم باید برم سرویس ولی هم آزمایش دادم هم سنو گفت سالمی فقط داخل ادرارت یکم خونه اونم از بی ابیه البته ۱۳ هفته دادم آزمایش الان خیلی تکررم شدید شده تهوع ام دارم سردردم دارم

سوال های مرتبط

مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ ۱ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد