مامانایی ک انقباض دارین چیکار میکنین؟من نگرانم

۵ پاسخ

میگم مگه اینا بچه نیست؟
من اینجوری بودم دکتر گفت معدته که،نگاه واسه من درد نداره صبح تا ظهر هم چیزیم نیست بعداز ظهرا معدم و اطراف نافم سفت میشه

وقتی سفت میشه دردم میگیره؟

انقباض چطوریه ؟ من اصلا نمیدونم

برو دکتر بهت قرص میده منو قرص داد دردام خوب شدن

من دراز میکشم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی