خانما وقتی درد و انقباض دارین چیکار میکنین بهتر شه ؟؟

۴ پاسخ

استراحت کن
بیشتر دردای من بخاطر خم و راست شدن و کار خونه و سرپا بودن و...
چون یه بچه دیگه هم دارم
استراحت میکنم بهتر میشه

والا نفس عمیق بکش
به پهلو چپ دراز بکش با دستترو شکم رو لمس کن حالت نوازش

استراحت

سلام گلم درخواست بده🫶

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری