ماهم هنوز انتخاب نکردیم هیچ اسمی قشنگ نیست😭
ما هنوز جنسیت نداریم🤣
من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
اگرمنیاز به نظرسنجی داشتی اونجا میذارم برات
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
ما هم مهراس رو انتخاب کردیم
منم آیهان البته هنوز انومالی نرفتم بگه بچه دقیق چی ولی انتی گفت ۹۹درصد پسره
سوگند
اگه پسر باشه یزدان
اگه دختر باشه پناه
کیمیا
ولی هنو قطعی نی
حامین
بین ایهان آرسام موندم
ما میزاریم حِسام
پسر اول هم حسین هست🤗
ما اسمشو میزاریم آرین
ما فعلا آروین
ولی قطعی نیس
همسرم دو دله
اسم پسرم ائلشن
نیکان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.