هفته های من شما هم معده درد دارین یا سوزش یا ترش کردن

۸ پاسخ

من خوب شدم دیگه ندارم خداروشکر

تا اخرش هست

با دکترت مشورت کن اگه مشکلی نداشت صبح ناشتا یدونه قرص امپرازول بخوری
جزو قرص های مجازتو بارداریه

من تاالان سوزش داشتم الان دو شبه معده درد دارم در حد مرگ تا صبح گریه میکنم از معده درد خیلی شدیده هرچی ام قرص معده میخورم خوب نمیشم نمیدونم این چه کوفتیه دیگه😭💔

من ترش میکنم، هفته ای یک باربالا میارم😒 بعد خوردن هرچیزی هم دهنم تا حداقل یک ساعت تلخه،موقع خواب هم معدم اذیته

من از اول داشتم تاحالا

اره من تا الان بهامه

بله من الان معده‌م مثل چی داره میسوزه

سوال های مرتبط