۸ پاسخ

ماشالله خهلی خوبه

مال من اون تایم ۱۱۸۰ بود عالیه وزن نینیت عزیزم تپلیه

کاش نینی منم وزنش خوب باشه اطرافیان انقدر استرس میدن سر بچه اولم زرنگ بودم و لاغر بچم تپلی شد الان میگن چون تنبل شدی و سنگینی بچت کوچولو میشع

عاااالیه عزیزم وزنش نرماله ببشتر رسیدگی کن بیشتر وزن بگیره
🫣♥️

چی خوردی انقد خوب وزن گرفته؟

عالیه ماشالاااا ... فکر نکنم وزن زیاد فعلا مشکلی ایجاد کنه .آخرا شاید اگه زیاد بشه نشه طبیعی زایمان کرد ...معمولا وزن کم مشکله ..نگران نباش تپلیه

عالیه من ۲۸هفته نرفتم ۳۰هفته رفتم ۱۷۵۷بود گفت وزنش نسبت ب هفتت ی هفته جلو‌تره یعنی رشدش خوبه
نمیدونم دیگه

خیلی خوبه گلم
نینی منم ۲۹هفته ۲روز وزنش ۱۵۵۰بود دکترم گفت تپله

سوال های مرتبط