منکه از اول بارداریم تا الان حالم از هرچی رابطس بهم مبخوره😂
پلمپ😝
تعطیل کردیم
همسرم مسافرته راحت شدم اواخر برام دردناک شده دوس ندارم
ممنوع کرده دکترم البته خوشم اومد😅😁😁😁
اوایل یکم مراعات کردیم خیلی کم بود
اواسط تقریبا ازاد بودیم
الان که بهترین تایمه برای طبیعی امادگیو بالا میبره
من خودم دلم میخواد ولی نمیتونم انجام بدم ،رگ پاک میگیره،ارضام نمیشم بدتر عصبی میشم ب خاطر همون همسرم میگه اینجوری داری خودتو اذیت میکنی نداشته باشیم بهتره ولی از اونورم ندارم حالم بده .نمیدونم چی کنم!
اجرا ....هفته ای دوسه بار
من خیلی بالام ولی چند بار امتحان کردیم هم خسته میشدم زود همه حال نمیداد کلا بیخیال شدیم تا بعد زایمان کولاک کنیم 😂
من اگه نداشته باشم عصبیم
بیست روز یبار به اصرار من…
اون دیگ چیه 🤣🤣🤣
منم از وقتی تستم مثبت شده نداریم میترسیم با اینکه منع نیستم
من که از وقتی فهمیدم باردارم همه چی تعطیله
کلا تعطیله تنفر دارم بیزارم از خودش چه برسه به رابطه
میدهیم هفته ای ی بار 😕😕
من از روز اول داشتم ... تا الانم مشکلی نبوده
دکترمم منعی نکرده بود
الانم که از واجباته برای طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.