بخیه هام خیلی درد میکنه چکار کنم😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

منم
شیاف دیکلوفناک بزن

قرص مفنامیک اسید 250
یا ایندومتاسین بخور هر 12ساعت
سعی کن زیاد نشینی که فشار بهشون نیاد،من الانم درد میکنه

شیاف بزار تا چند وقت درد داری منم گاهی درد دارم میسوزه

شیاف استفاده کن دیکلوفناک
با آب نمک خودت رو بشور گلم شاید التهاب داره یا عفونت کرده

عزیزم خدا بچه‌هاتو واست حفظ کنه خیلی گوگولین😍😍😍
بخیه رو هم که شیاف بزار
ببخشید یه سوال کار خواستی انجام دادی تا دوقلو بشن

وای طبیعی چطور تحمل کردی من خیلی میترسم

طبیعی بودی؟
ولی اگه سز بودی من واقعا مرگمو ب چشم دیدم ی شال محکم بستم ب شکمم تقریبا رو بخیه هام هم شکمم رفت هم خدایش د دم اروم شد

تو دوقلوهاتو طبیعی ب دنیا اوردی؟

عزیزم شما که دوقلوداشتی چطور طبیعی زایمان کردی منم میخوام طبیعی ولی دکتر گفت دوقلو اصلا راه نداره باید سزارین بشی

سزارین بودی کجاه رفتی بیمارستان برای زایمان گلم

ببخشید یه سوال شما که دوقلو داشتی طبیعی زایمان کردی سخت نبود

برا منم هنوزم درد میکنه

احتمالا داره عفونت میکنه یا کرده .
لای ناحیه تو باز کن بتادین بریز دو دیقه بمون بعدش با سرم شست شو شامپو بچه بشور بیا با باد ملایم سشوار خودتو خشک کن
چرک خشک ک داده حتما بخور

طبیعیه عزیزم سزارین بودی؟

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد