جمله کامل میگه در حد ۴_۵ کلمه ای
هرکلمه ای بگم تکرار میکنه
درخواست من قبول میکنید برام نمیاد گفتگو ها
نمیدونم من چرا همش نگرانم حرف زدنشم ....با اینکه از ۱۶ ماه کلمه میگه.....الانم اسم اکثر اجسام و آدما رو بلده ولی جمله اضلا نمیگه
دخترمن خیلی کلمه میگه تازه ایلان ماسک هم میگه😂
یعنی بچه ها زود زبون باز میکنن بعصی ها زود راه میفتن پسر من ۹ ماهگی کامل راه میرفت
پسر من من میگم مرگ بر اون میگه آبریکا(امریکا) میگم کافیه همینکه اینو میگه کافیه
كامل عين خودمون ديگه صحبت ميكنه ماشاءالله بگم بهش زبون زود باز كرد
مامان، بابا، دایی، عمو، عمه،اب، جیش،هاپو، ننه ای،محمود اسم عموش، سرده، و یه چیزای نامفهوم دیگه هر کلمه ی بش بگم تلاش میکنه تلفظش کنه هر چیم بش بگم قشنگ میفهمه
خیلی کم میگه
و غلط غلوط😂
فقط مامان بابا هاممه(به غذا میگه) نانای(آهنگ) ددر(بیرون) اده(بده)
دختر من جمله میگ حرف میزنه
عین بلبل نه ولی درخواستشو کاراشو میگه و متوجه میشیم
فقط مامان بابا
در حد ده تا کلمه آسون
کلی تک کلمه میگه ولی دو کلمه ای و جمله کوتاه نمیگه تنها دو کلمه ای که میگه تاب تاب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.