۸ پاسخ

ماما/بابا/دد/به به/کیه/چیه/بده/سارا/الو/من/کلاغ پر/چایی/نه/اینجا/ این کلمات رو هم دقیق مثه خودشون نمیگه مثلا سارا رو میگه سادا ، بقیه حرفاشم هیچیییی متوجه نمیشم کلا کانال کره ای هست 😅 میتونه نیم ساعت برام حرف بزنه اما هیچی متوجه نشم حتی یه کلمه اشو🤦🏻‍♀️نمیدونم طبیعیه یا نه بعضی وقتام که اصلا هیچی نمیگه

بابا و ممه و دد و نه و نون و آب و الو و بله و بع بع و هاپ و جیک جیک و جی جی و بگیر و بده و من و جیز و مرگ بر و کلاق پر و فقط میگه پر و به بیرون میگه دردر و به دلوین میگه ببین بقیه حرف هاش هم خارجی میگه متوجه نمیشیم

هرچی میگیم تکرار می‌کنه ولی به زبون خودش
مثلا به سینک میگه فینک
به آسانسور میگه آتاتون
به این صورت کج و کوله میگه 😅😅

پسر من زبونش بین چین تایپه و ژاپنه

دو سه کلمه فقط

خیلی کم بیشتر خارجکی صحبت میکنه. 😂

البته یکی دوماه بزرگتره

از پسر شما بزرگتره خیلی بلبل زبونه ریزه میزه و زبون دراز😂

سوال های مرتبط

مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی