۴ پاسخ

من یکبار با یه ورق لتروزول دوقلو شد تا هفته ۲۱ متاسفانه زایمان زودرس گرفتم
من به کسی دوقلویی رو توصیه نمیکنم
هم بارداری سخت و پر ریسکی داره
هم بعد از تولد برای مادر خیلی سخته
و اینکه رحم عادی برای یک قلو ساخته شده مگه کسی ژنتیک بتونه ۲ قلو بیاره
و از خدا بخواه یه بچه سالم بهت بده سنت کمه انشالله اولی رو آوردی دومی رو‌ زود بیار

وای دوقلو خیلی سخته چجوری میتونی از پس هزینه ها و مسیولیتش بربیای

من ی برنامه دارم ک دکتر نوشته برا دو قلو زایی

برگ سنجد و شکوفه سنجد ب صورت دمنوش هرروز ۳ماه حداقل قبل بارداری
قرص اسید فولیک ۱نیم روزی ۱دونه ۳ماه قبل بارداری
قرص کلومیفن ماهی ک میخوای اقدام کنی و ماه قبلش ازشب ۳ پریود تا ۷ روز شبی دوتا میخوری

دیگه میمونه ب خواست خدا و شانست برای دوقلویی

سوال های مرتبط