۱۲ پاسخ

ماشاالله چه نینی نازی😘🥰🥰🧿🧿🧿🧿

عزیزم بسلامتی راحت شدین دیگه

ای جانم چقد نازه بچت ماشالله خدا حفظش کنه😍😍🥰

ای خدااااا زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه نامدار باشه

ای جان مبارکه عزیزم😍💖

عزیزم قدمش مبارک باشه ماشاالله 🥰

سلام مامانای عزیز منم انشالله صبح زود سزارین میشم الان بستری شدم

متاسفانه میگن فشار بالایی شیاف نمیدن

مبارکه عزیزم❤️
بگو برات شیاف بذارن

عزیزم خدا حفظش کنه گل دخترت رو 😘😍
منم درد طبیعی کشیدم ولی آخرش سزارین شدم

سلام عزیزم.ماشالله مبارکه انشالله

ای جان مبارک باشه گلم🎈

سوال های مرتبط

مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری