۱۱ پاسخ

عزیزم چند هفته بودی

شیاف بزار

به سلامتی عزیزززم.پمپ درد نگرفتی؟

درد نداشته باشین تعجب داره 😊 انشالله هرچه زودتر بهتر میشین

پمپ درد نگرفتی گلم

چرا زود؟

پمپ درد نگرفتین مگه؟ بدون پمپ درد واقعا درد داره

هر ۶ساعت دوتا شیاف دیکلوفناک بزار خوب خوب میشی

بسلامتی پس چرا زود نینی وزنش چن بود؟پمپ درد نگرفتی؟

دردش خیلی زیاده؟
منم یکشنبه سزارین میشم🤕

به سلامتی و مبارکی

سوال های مرتبط

مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری