خانوم ها راسته که سونوگرافی یه میلیون شده؟!😟😳

۱۶ پاسخ

معمولی ۱۲۰۰
ان تی ۴۲۰۰

سونو قلب رفتم ۱۸۰۰ برا چکاپ عادی هم رفتم همینقد گرفت

من برا غربالگری۴ تومن دادم
برا قلب ی بار یکو دویست ی بار ی تومن

من سونو بارداری دادم دهم این ماه 2350

سلام گلم
کم‌کم یه تومنه
بعضی مراکز بالای دوتومن میگیره
سونوگرافی آزمایش دارو فوق العاده گروووووون شده
و بیمه هاهم از زیر بارش در میرن متاسفانه
نه بیماران نه زنان باردار هیچ جوره حمایت مالی نمیشن
بعد انتظار فرزند بیشتر دارن

بله عزيزم من سونو واژينال برا فوليكول ميرم ي تومن ميشه هرسري

امروز سونو بیضه داد همسرم ۲۵۵۰🫤

من برای ضربان قلب رفتم ۱/۴۰۰

انتی ۶ تومن
سونوی عادی ۱۶۰۰

اونوقت میگن بچه زیاد بیارید!

منم سونو جفت و جنین دوهفته پیش رفتم 1100

کاش 1میلیون باشه مرد ديگه 1میلیون من انتی دادم 3تومن آزمایش سلفری دادم 15تومن هربار میرم مطب با سونا 1200پول میدم

سونوي ان تي دیروز شد ۱و۷۰۰طول سرویکس هم باز یه سونوی دیگه اس اونم ۸۰۰ گرفت ازمایش ان تیم هم شد ۱و۸۰۰🫠

ارع عزیزم بالای ی تومن

من ماه پیش رفتم سونو حاملگی یک تومن شد ولی باردار نبودما

یه میلیون کجا من یه ماه پیش رفتم۱۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری