27روز بستری بود 33هفته دنیا اومد
من بچم picu بود ۲۰ روز بستری بود
نیهاد ۳۲ هفته دنیا اومده
پسر من ده روز
دختربزرگم۶ماهه دنیا اومد۴۲روز بستری بود الان ماشالا خانم شده واسه خودش اصلا نگزان نباش
پسر من به خاطر زردی ۲ روز
پسر من عفونت داشت تو خونش یه هفته بستری بود اولی که به دنیا اومد
دخترم ۲ روز ۱ روزم تو بخش سر استفراغ و آلرژی به پروتئین گاوی
اره پسر من ۳۶ هفته و ۵ روز بدنیا اومد ۱۵ روز ان ای سیو بود اینتوبه هم بود🥲من دق کردم ولی صحیح و سالم دادنش بغلم
پسر من ۸روز بستری بود
پسرمن ۳۵ هفته و ۶ روز دنیا اومد
درحد دو ساعت نگه داشتن برای احتیاط تا من اومدم تو بخش یکساعت بعدش اوردنش
پسر منم 1 هفته بستری بود
دختر دوستم حدود ۱۰ روز بود، بستگی به این داره که چقدر زود به دنیا اومده باشه و شرایط ش چجوری باشه
بستگی داره .الان من بگم سه ماه تو میخوای نگران شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.