۵ پاسخ

نان فکنم اچ روش نوشته دقیقا یادم نمیاد ولی دیروز رفتم داروخونه ده تا خریدم

بله نان ای ار بگیر

دختر منم کولیک و رفلاکس داشت با نان بالا میاورد بعدتر شده بود
ببلاک ar و ببلاک یک قاطی میدم خوبه

خب داروخونه ها گفتن بهترین اکثرا راضی ات

نان شیرخشک سنگینی هس

سوال های مرتبط