نان فکنم اچ روش نوشته دقیقا یادم نمیاد ولی دیروز رفتم داروخونه ده تا خریدم
بله نان ای ار بگیر
دختر منم کولیک و رفلاکس داشت با نان بالا میاورد بعدتر شده بود
ببلاک ar و ببلاک یک قاطی میدم خوبه
خب داروخونه ها گفتن بهترین اکثرا راضی ات
نان شیرخشک سنگینی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.