۶ پاسخ

پر خوری میکنه بعدم اروم بلند کن بزار توی شونت زیاد تکونش نده

رفلاکسه عزیزم.
بعد شیر دادن ۱۵-۲۰دقیقه سرپا نگهش دار حتی اگه آروغ هم زده باشه
سعی کن سرشو بالا بزاری چه موقع خواب چه موقع شیردهی
اگه کریر داره بزار تو اون
دکتر هم حتما ببر دارو میدن براش بچه کمتر اذییت میشه

عزیزم تشک ضد رفلاکس بگیر تا راحتر شیرشو هضم کنه

احتمالا پرخوری میکنه

شاید زیادی میخوره همیشه هم یخوزده سرشو بالاتر بزار

شیر خشک میدی؟

سوال های مرتبط