۳ پاسخ

اره عزیزم

من سرماخورم زیاد تکون داشت پرستار میگفت وقتی توبدنت با بیماری میجنگه بچه هم بی تابیش بیشتر میشه حالا شما برعکس من هستین

بچه هم توشکمت کسل میشه

سوال های مرتبط