۱۷ پاسخ

عالیه من دستی دارم تو چند دیقه شیشه پرمیشع زود خالی میکنه سینرو

وااای دقیقا این چالش الانه منم هست

شیر دوش دستی خیلیم خوبه پس بقیه چکار میکنن

شیر دوش وستی اشغالترین خرید سیسمونیم بود

من با شیردوش دستی میدوشم خیلی هم خوبه

عزیژم برو کالا پزشکی شیر دوش برقی اجار کن

برقی کرایه کن بزن تو دیوار صدو خورده ای هست

آره من همیشه بادستی میدوشم بلد باشی تا ته میدوشه

دستتوروغن‌بزن حین ماساژ

کیسه آب گرم بزار دورانی ماساژ بده بدوش حتما تخلیه میشه

بلند شم برم بیرون یه چیزی از داروخانه بخرم ببینم خدا چی میخواد

اره بابا دستی هم خوبه
با دستت هم میتونی خالی کنی

از این دستی شیپوریا بدرد نگیر بدرد نمیخوره
برو حموم زیر دوش آبگرم ماساژ بده

طبیعی هس یه روز همچین میشه که از درد میخواد بترکه باز دوروز به زور شیر جم میکنه

از اینا بخر بدوش

تصویر

منم تا اول ماه سوم همین بودم و با شیردوش برقی میدوشیدم تا سبک بشه
بعدش دخترم چون قوی تر میک میزد ، زودتر سینه هام خالی میشد
البته به خاطر یه فشار عصبی شیرم کمتر شده متأسفانه

اگه با شیردوش بدوشی شیرت بیشتر میشه ،واسه من اینجوری بود

سوال های مرتبط