من هم آیهان هم شاهان شدیدپستونکی...موهاشوماشین کردی؟
پسر خودش میندازه تو خواب
کم کم ترکش بده خیلی خوب نیست
پسر من جدیدا پستونکو زیاد نمیخاد با زبونش پرت میکنه بیرون🙁🙁
عزیزم سعی کن کم کم ترکش بدی چون تو خواب نباید بخوره رو فرم فک و دندوناش اثر میزاره .بعدا هم توی شیر خوردنش تاثیر میزاره و باعث لاغری میشه من خیلی تحقیق کردم نمیگم بده اتفاقا خوبه ولی اینکه دائم دهنش باشه نه .منم پسرم میخورد وقتی میخوابید خودش میداد بیرون اصلا توی خواب نمیخورد .من دیگه از اول ۴ ماهگی کلا بهش ندادم.
پسرمن اصلا نمیگیره
عین پستونک پسرمنه
پسر من بیست و چهار ساعت تو دهنشه تو دستگاه زردی بود گریه میکرد دادم دهنش بچه اروم گرفت خابید خودش خودشو پستونکی کرد بچم😁
زیاد دادی ؟ پسر من زیاد دوست نداره بعضی اوقات گریه میکنه پستونک و میگیره میلیه یه بار میگیره یه بار نه
کاش پسر منم پستونکی میشد 🥴
بچه منم🫡😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.