من هیچی همونجوری میدم میخوره ولی از وقتی غذا رو شروع کردم نمیتونه شیرشو خوب بخوره گاهی یکم قند میندازم
من دو روز اول یه کوچولو با نبات شیرین کردم خورد دیکه
پپتی برای آلرژیه
اصلا وزن دهی نداره 🫤
پپتی وزن دهیش بیشتره؟؟معمولا براکسایی ک به پروتیین گاوی حساسیت دارن و رژیمیه
چن بار اول یکم نبات بریز بعد دیگه نباتو ول کن
ولی ب نظر من پپتی نده چون زیاد نمیخورن همون وزنو پپتی معمولی میده چون بیشتر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.