عزیزم شب سوم زایمان تب شیر میکنی بعدش شیرت راه نیفته نگران نباش
هم توی بیمارستان به پرستار بگو میاد یادت میده شیر داری منم بلد نبودم یادم دادت
اگه شیر دوش برقی داره بدوش یکم یا هم برو بیمارستان بگو برات بدوشن شیرت حسابی راه میوفته
به سلامتی زایمان کردی عزیزم. کلا تا سه روز شیر نداری.عجله نکن میاد گلم.
من دوشیدم تا اومد ولی بده بچه هم مک بزنه
زایمان کردی مبارک باشه ابجی..
شیر طول میکشه تا بیاد..
فقط سینه اتو بزار دهنش
شیردوش ننداز چون شیر خشک میکنه تو بیمارستان دکترم گفت اصلا استفاده نکنم
روز سوم زایمانت دوش بگیری شیر میاد توسینه ات
اگر سرسینه هم نداری که درست تودهن کنه باید سرنگ از داروخانه بگیری البته سرنگ ۲۰ سی سی تا سرسینه ات بکشی هم شیر میاد هم سرسینه ات درست میشه .
قطره شیر افزا بخر
مایعات زیاد بخور
کاهو خیلی خوبه حتما بخور
و اینکه زیر اب گرم ماساژ بده
روز دوم سوم تب شیر میکنی
ماما بیمارستان اموزش شیر دهی نداد بهت؟
فقط باید بچه مک بزنه ک شیرت زیاد بشه
از پرستار ها کمک بگیر بهت یاد بدن چه جوری شیر بدی
و این ک خیلی حوصله کن معمولا بیشتر بچه ها بد سینه میگیرن
کپسول شیرافزا بخرین، بعد 3روز سینه خوب شیر میاد، خونه ام رفتین حتما غذاهای چرب خوب بخور
برو بهداشت یا زایشگاه بهتون اموزش میدن
شیرهیت باید بچه مک بزنه خیلیییی صبور باش باحوصله سینه بهش بده کم کم هم تویادمیگیری هم اون میتونه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.