خانوما کسی هست اینجا به بچش کلا شیر خشک بده

۹ پاسخ

آره. نان میدم

بله من اول نان میدادم چون بچم دل درد و نفخ و اینا داشت دکتر نان کامفورت داد

من عزیزم گیگوز میدم

من میدم ببلاک

اره عزیزم من
اپتامیل میدم بهش

منننن

بله از سه ماهگی شیرم نخورد

آره من.

اره عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان ویکتور مامان ویکتور ۱۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی